Lo Sguardo Italiano

Lo Sguardo Italiano

Sunday, May 31, 2015

Wonderful Ucross - Meravigliosa Ucross

I spent a month in this wonderful place, at the Ucross Foundation, in Wyoming. I listened to the silence of the starry sky, to the call of the animals, to the subtle presence of a relaxing landscape. I shared the warmth of great conversations with a group of inspiring artists and writers, and mostly I worked hard at my film in my beautiful, big studio, completing two scenes, and beginning to edit a sound track. Thank you, Ucross!

Ho trascorso un mese in questo posto meraviglioso, ospite della Fondazione Ucross, in Wyoming. Ho ascoltato il silenzio del cielo stellato, il richiamo degli animali, la presenza discreta di un paesaggio rilassante. Ho condiviso il calore delle conversazioni con un gruppo di artisti e di scrittori che mi hanno ispirato, e soprattutto ho lavorato alacremente al mio film nel mio studio spazioso e bello, completando due scene e iniziando il montaggio alla colonna sonora. Grazie, Ucross!

No comments: